Werken in de regio Heerlen

Vind hier de vacature die bij je past

zoeken

Vacatures zoeken

Vacature: Commercieel Verkoper Binnendienst – Duits, Aziatisch en Engels.

Werkgever:Heuschen & Schrouff
Plaats:Landgraaf

Wat houdt de functie in?

De Commercieel Verkoper Binnendienst maakt onderdeel uit van de Verkoop Binnendienst en rapporteert aan de Inside Sales Manager.

Het verder uitbouwen van de omzet en marge van het Toko kanaal in lijn met de vooraf bepaalde doelstellingen als onderdeel van de strategie met de focus op klanttevredenheid.

Hoofdtaken Verkoop Binnendienst:

  • Orderverwerking
  • Verkoop
  • Marktinformatie
  • Verantwoordelijk voor:

    • Beheer van het klantenportfolio
    • Omzet en marge van het klantfortfolio
    • Het tijdig binnenhalen van de klantorders
    • Het behalen van de individuele maandtargets
    • Klachtenafhandeling
    • Inschatten kredietwaardigheid klantportfolio
    • Binnenhalen van marktinformatie

    Bevoegdheden:

    • Beslissingsbevoegdheid ten aanzien van verkoopprijzen binnen de daartoe gestelde grenzen/doelstellingen
    • Beslissingsbevoegdheid ten aanzien van specifieke klant condities binnen de daartoe gestelde grenzen/doelstellingen
    • Beslissingsbevoegdheid ten aanzien van kredietwaardigheid klantportfolio binnen de daartoe gestelde grenzen/doelstellingen

    Welke ingredienten zijn nodig voor deze rol?

    • Je spreekt en schrijft goed Duits, een Aziatische taal en Engels
    • MBO+ / HBO werk- en denkniveau
    • Minimaal 1 jaar ervaring in een commerciële functie als verkoper
    • Resultaat en target driven
    • Jij gaat een uitdaging niet uit de weg en ziet kansen liggen en grijpt deze aan
    • Agendabeheer is jou niet vreemd, daarnaast ken jij ook je weg in het MS Office pakket en is het mooi meegenomen als je bekend bent met SAP
    • Klant- en resultaatgericht denken en handelen
    • Communicatieve teamplayer die samenwerkt om het verschil te maken
    Wat doe je echt?
  • Orderverwerking en alle daarbij behorende relevante werkzaamheden
  • Klanten actief benaderen om:
    • De orders op tijd binnen te halen
    • Extra verkopen te genereren
    • Maandtargets te verkopen
    • Betalingen binnen te halen
    • De relatie in stand te houden
    • Diverse andere activiteiten

    3. Offertes maken en versturen naar klanten (en/of buitendienstcollega’s)

    4. Het afhandelen van klachten van klanten (indien nodig in samenwerking met andere afdelingen)

    5. Back-up van de Operationele Verkoper Binnendienst

    Wat bieden wij aan?
    • Uitdagende carrière met doorgroeimogelijkheden in een groeiend internationaal bedrijf
    • Training en opleidingsmogelijkheden
    • Standaard 24vakantiedagen & 5 ATV dagen (naar rato)
    • Leuke collega’s die hopelijk net zoals jij staan voor ‘work hard, play hard’
    • Goede pensioen regeling
    • Reiskostenvergoeding
    • Personeelskorting van 20% op eigen producten en in onze webwinkel www.asianfoodlovers.com
    • Collectieve ziektekostenverzekering
    • Sporten met korting